Turundus ei ole kiirtoit. Kui Sa ootad turundust, mis piirdub vaid visuaalide automaatse genereerimisega ja mõne juhusliku klõpsuga siin-seal, siis meie teed ei pruugi ristuda. Mina usun, et iga turundustegevus peab olema läbimõeldud ja suunatud konkreetsele eesmärgile. Ma ei loo sisu vaid sisu pärast, ma loon sisu, mis loob väärtust. Ma ei usu kiirete klõpsude jõudu. 

Nelja aasta jooksul olen süvenenud turunduse põhjalikkusse, alustades puhtalt kire ajendil. Mind on alati köitnud, miks mõned reklaamid jäävad meelde ja teised mitte.
Olen õppinud, et tabav lugu või emotsioon võib tuua tulemusi, mida keerukas kampaania ei saavuta. Maailm turunduses on muutunud nii kiireks, et kui oled orienteeritud vaid ilusatele piltidele ja bänneritele, võid tulemused lihtsalt ära unustada. See on nagu tapeet, mida enam keegi ei näe. Tõeline edu peitub interaktiivsuses, dialoogis ja pidevas kohanemises. 

Olen spetsialiseerunud klientide varjust välja toomisele, aidates neil saavutada ootamatuid tulemusi. Olen veendunud, et kliendid maksavad emotsiooni ja loo eest, mitte ainult toote eest.